Dagens fundering!

Jag köpte för ett tag sedan en rapport av Marimekkos tyg Kaiku som jag planerar att hänga på väggen som en stor tavla. Problemet är att jag vill spänna ut det ordentligt så att det inte "sacka" ihop, det är inte snyggt. Tänkte först att jag kan häfta upp det på en frigolitplatta, de är lätta och bra att sedan sätta upp på väggen ijämförelse med t.ex. en träskiva men jag hittar ingen i rätt storlek. Tyget ska vara 1.20* 2.00 meter. Det finns en slags skena som ligger dikt mot väggen som man fäster tyget i med hjälp av kardborrband men hur gör man då i nederkant? TIPS ÖNSKAS! 

I väntan på färdigt resultat får ni nöja er med en bild på det färgsprakande tyget.
 Ha en mysig fredag och en i övrigt trevlig helg :)

image27


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback