Sval inspiration till vårt sovrum

Nog för att sommaren, i alla fall årstidsmässigt, inte är slut och hösten vankas så kunde jag igår när jag gick hemma och plockade inte låta bli att inspireras av vintern i mina inredningstankar för sovrummet. Jag ska på konferens till blekinge med jobbet nästa vecka och tänkte slinka in en sväng på mairo, för att inhandla lite tyg. Har haft mairotyget Magnolia i mina tankar ett tag och tyget ger mig lite sval, isig vinter känsla. Jag vet inte varför. Därav satte jag igårkväll ihop detta kollage. Det jag vet är dock att så fort som sommaren försvann (den kom aldrig) lika fort kommer hösten försvinna och innan vi hinner blinka så är vintern här och då gäller det att vara förberedd. Förberedd för aktiviteter inomhus som utomhus när det gäller kläder som inredning och för vår del, det som kanske blir det allra största att från att vara två personer bli tre personer och en hel liten familj :)

image26


Produktinformation
Kuddar med tyget ogräs från mairo. Vit kudde med spets från Ikea. Blomkrukor från CULT design i serien 10. Byrå Wilma från Mio. Filt Felica från ikea. Taklampa Midsummer light vit (Tord Boontje) Tyg Magnolia från Mairo samt vår alltid så fina säng Wilma från mio.

Kommentarer
Postat av: Lina

Tycker det ser mkt snyggt ut! Blir "duktigt" sugen på att byta ut allt i mitt eget hem..."Mer Mairo åt folket" :-)
Kram

2007-08-30 @ 15:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback