Fynd

image49

Här där jag bor ligger tllverkningen samt en "lagerbutik" av Bengt&Lotta produkterna. När jag fyllde år fick jag ett presentkort där som jag ännu inte nyttjat och i torsdags åkte jag ner till Bengt&lotta för att kika lite. Har länge tittat på denna fina pålle och blev överlycklig när jag såg den på rabatthyllan. I den färg jag vill ha till halva priset av vad de säljer den för i butiken, vilket är billigare än vad man får ge i vanliga butiker kan jag tillägga. Så nu står den här hemma och är så fin så fin :D gissa om jag är nöjd!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken cool adventsljusstake!!
Jag gillar din blogg! Får jag länka?

Postat av: Hanna

Ja, klart du får. Kul att du gillar bloggen!

2007-12-14 @ 15:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback