God Jul

En riktigt god jul vill vi önska er alla! Hoppas alla har det bra varän ni är och hur ni firar. Vi åker till min mamma och pappa där även M's föräldrar kommer vara. Ikväll beger vi oss allihopa vidare till M's syster med familj där vi för övrigt spenderade gårdagen på uppesittarkväll med must och skinkmacka, mums. Såg på nyhetsmorgon i morse ett repotage där en reporter gjorde intervjuer på centralstationen i Stckholm och den första killen hon intervjuade gav en tankeställare om hur bra man har det egentligen. På frågan hur han skulle fira svarade han med en polare, vilket inte är så konstigt och helt okej ju men när reportern sedan frågade om traditionell jul och vilket mat osv de skulle äta svarade han att det blev bara juldryck............. vilket i hans fall jag inte tror är must. Sorgligt! Så tänk på det när ni sitter runt era fint dukade bord drunknandes i alla mat. Vissa firar med polare på gatorna i Stockhom med endast snapsen och ensamheten som påminner dem om att det är jul. Nu kände jag att jag drog ner stämmningen, det var inte min mening :)

En stor julkram från mig och Mollemagen till ALLA mina nära och kära och alla som vill ha en varm kram i decemberkylan!

image57

Kommentarer
Postat av: Lina

God Jul Darling! Julkram till dig, sambon och magen!

2007-12-24 @ 12:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback