Renovering barnrum

Grunden i barnrummet börjar bli klar, sååååå skönt. Det är nu målat och M håller på att lägga golv i skrivande stund. Fönstersmygarna vet jag inte när snickarn kommer och sätter dit, snart hoppas jag. Hällst under de dagar jag är på bb :) möbler till rummet har vi inga än men jag vet precis hur jag vill ha det och vad vi ska köpa. Jag ska göra ett litet inspirationskollage så ska ni snart få se. Det blir i alla fall vitt med en till två accentfärger beroende på om det är en tjej-molle eller kill-molle som tittar ut.

Går som på nålar nu och blir nervös vid minsta lilla känning. Inte för att jag är så nervös inför själva barnkommertillväldenstadiet utan för att jag gärna vill att bebben blir en 2008-bebis. Håll tummarna!!

image60

Golvläggning


Kommentarer
Postat av: Lina

Kniiiip :-) Men jag har ju "satt mina pengar" på 5 januari :-) Jag går o kikar sms hela tiden för o se om jag fått nåt från dig ;-) Kramar!

2007-12-29 @ 15:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback