Vroom!

Barnvagnar är ingen billig historia men ack så coola de kan va! Jag är hur som hällst VÄLDIGT glad att vi inte behövt betala vagnen själva för då hade vi nog inte haft detta vrålåket. Har provkört litegrann här hemma och ska öva på att fälla den men magen är ivägen hihi. Statusen på magen är ......eh stor och Molle puffar och knuffar för fullt, stackars liten det måste ju va trångt som bara den där inne nu! statusen på mig är...... mycket bra. Går mest hemma och myser och pimsar lite, ja lite nytta gör jag ju med som att laga mat och städa. Idag har till exempel dammat och dammsugit på nerevåningen så nu ska jag bara våttorka alla golven i huset så det luktar gott och städa toaletterna sen är det julfint.

image54

Kommentarer
Postat av: Pippilin

Ja jädrar sicket vrålåk! Som en svart sprillans ny BMW! (det vill nog Molle/Mollan ha när hon fyller 18 hörni.. ;-) ) Bra att du och bebben i magen mår bra! Kram på er!

2007-12-19 @ 20:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback