Julkänslan kommer smygande......

Snön ligger nu vit på taken men att falla har den slutat med, hoppas den ligger ett litet tag till. Om tomten är vaken eller ej vet jag inte men det borde han vara, har han inte högsässong nu?

Jag älskar snö och det är helt underbart vacker att titta ut på trädgården. På bilderna ser det ut som om vi bor på landet men så är inte fallet vi har bara turen att bo precis vid ett grönområde med naturmarkskänsla. När snön faller kommer julkänslan krypande och vi var tvungna att tjuvstarta med lite glögg och pepparkakor (i november fy på oss) i år testar jag runt bland de alkoholfria aternativen och måste säga att Saturnus GOD JUL glögg var riktigt okej. Annars är ju saftglögg ingen höjdare!

image38


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag blir avundsjuk! Varför får vi i södern ingen snö?? Dock har vi soligt o kallt..men snön lyser med sin frånvaro..

2007-11-15 @ 16:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback