Kyla in på bara skinnet, men sol & värme i sinnet.......

Idag reser M's syster med familj till Thailand för att stanna där i 5 månader. I lördags samlades familjen hos dem på ett avskeds/födelsedagsparty. Äldste sonen fyller tonårng idag så han lär alltid minnas sin 13 års dag.................
Inget öga var tort och vi kommer sakna dem såååååå, tur att tiden går fort.

Jag hade gärna följt med dem, inte i 5månader men i alla fall två veckor för lite sol o bad! Jag tycker det är helmysigt med snö men eftersom solen aldrig kom i somras så har jag/vi lite solabstinens och hade det inte varit för Molle så hade vi åkt till dem i Thailand och hälsat på nu i vår men planerna fick ändras lite : D Tills solen åter gör comeback får jag drömma mig bort genom att titta på bilder från tidigare somrar närmare bestämt Gottland.

image44



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback