Till Molle

Högen till Molle (och mig) börjar fyllas på. Imorgon bär det av till Ullared för att inhandla det sista "nödvändiga" sen är allt klart förutom lite mer kul och fina kläder om tillfälle ges till inköp. Badbalja, lakan, salvor ja allt möjligt som de har där till så mycket billigare priser. I klädväg ska vi ska mest handla basplagg i vitt. Vissa plagg ska M trycka på sedan. Han har alla coola loggor (shyyyyy) på jobbet och så kan man skriva ut bilder mm på oh som han sen kan trycka......kul med lite orginella kläder. Vi kanske ska starta en egen firma nu när jag ska vara hemma med egna coola barnkläder?????? Här är (enligt önskemål) bild på lite fler avde plagg vi köpt. Kan man ana vilket kön vi tror bebben har? hahhah men svart är väll lika häftigt på små tjejer eller? är i alla fall inte spets o rosett typen!
image39 

Kommentarer
Postat av: Lina

Så himla fina! Kommer att bli världens sötaste bebis :-) O ja tjejer kan ha svart (har ju satt "mina pengar" på en tjej..dock börjar jag faktiskt vackla lite...kanske blir en kille ändå?)

2007-11-15 @ 21:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback