Även snickare kan bevisa motsattsen

Hör och häpna men igår monterades smygarna samt fodret upp + vägglisten där vi rivit en vägg tjiooooohoo och det var inte bara en snickare hos oss utan två. Jag är i himlen, tänk vad en sådan här liten sak kan göra en helt lycklig eller i alla fall mig. I Molgans rum är inte fönstret klart men å andra sidan så är inget klart där inne förutom taket, så det kan jag ta. Dessutom är det fredag och halsontet har försvunnit så nu är jag "bara" lite förkyld.

Och appropå förkyld (jag försöker inte skylla ifrån mig nu men.....) igår när jag somnat låg M  vaken en stund. När man är gravid så ökar blodet i kroppen varav slemhinnor typ i näsan mm tjocknar detta kan medföra en slags nästäppa. Nu är jag ju dessutom förkyld och därmed kan det hända att man snarkar........... inte så konstigt MEN igår hade dumf*n roat sig med att spela in detta på sin mobil hahhahah detta spelade han glatt upp i morse och fnittrade. Sen sa han på sitt jävligaste vis att detta skulle han minsann spela upp för folk hihi. Tyvärr kan jag inte låta bli att bara skratta åt det, jag tycker oxå det är lite kul. Men säg inget om det till honom :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback