Ditt o datt och ont i halsen

Tänkte jag skulle omgestalta bloggen en aning och göra den lite mer övergripande. Med detta menar jag att den inte längre BARA ska vara en heminredningsblogg (för den biten går ju si så där haha) utan även vara som en "vanlig" blogg. Vad är då en vanlig blogg kan man ju fråga säg? jo det är när man även skriver lite om vad som händer i ens liv. I mitt liv händer följande just nu:

  • jag jobbar
  • jag känner mig tjock
  • jag har ont i halsen o är livrädd för att bli sjuk

Utöver detta så sover jag dåligt oxå och jag menar inte att det är synd om mig.....snyft snyft, för det är det inte jag är ganska så tillfreds med livet i övrigt.

På lördag är det det årliga mästerskapet i släktgolfen (inte min sida) och det innebär förhoppningsvis även en trevlig kväll  med M's familj och släkt. Det brukar det alltid bli för de är väldigt omtyckningsbara allihop!
Exempel
igår var M och klippte sig (hans syster är frisörska) och av henne (och hennes man) fick vi en klädhängare i samma design/märke som vår säng WILMA. Tyvärr tillverkas den inte längre och säljs så någon bild kunde jag inte hämta på hemsidan, men jag lovar att fota den själv och visa när den kommit på plats. Nu tycker jag ju inte om dem mer bara för att vi får saker utan jag älskar faktiskt hela den lilla familjen alltid ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback