Ljudet av ett hjärta, behöver ljudet av ett annat hjärta......

Idag har jag varit och lyssnat på hjärtat igen :) pigg o glad verkar h*n vara den lilla men fina hjärtljud på en stabil nivå runt 147. De övriga testerna var också bra och magen har växt med 3 cm i S/f mått räknat sen sist så jag ligger fint på kurvan............ mitt järnvärde alltså hb hade sjunkt ännu mer så nu blir det till att knapra två tabletter om dagen istället för en. Hoppas det vänder för blodbrist är ju inte bra. Vikten däremot hade inte minskat (vilket den inte heller ska) men så har jag ju "unnat" mig lite väl mycket på sistone så nu blir det till att leva sundare. Inte för att man ska minska i vikt utan för att få i mig mer nyttiga vitaminer och järn samt inte skena allt för mycket nu det sista ;) Bilden visar magen i v.22 och nu är jag ju snart i v.29 så den är bra mycket större.......

image34
Molgans hem i v.22

Kommentarer
Postat av: Pippilin

Klappa Molgan från mig!

2007-10-08 @ 15:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback