Rättelse

Imorgon blev typ en vecka....... I måndags kom han tillbaka och monterade upp resten av de fönstren vi ska byta. Han (alltså snickaren) ska dessutom komma tillbaka och sätta dit smygar och foder, när det nu blir......... säger ingenting så har jag ingenting sagt.

Börjar få lite smått panik över att igenting blir klart o nämner man detta får man till svar att ja det är bara att ta tag i det själv!!!!! mm visst men det kanske inte är så smart att riva köksskåp och bära ut till garaget, klänga på stegar o rengöra fasaden eller gräva i trädgården när man är på gränsen till höggravid och allmänt klumpig och stel. Jag vet inte, rätta mig om jag har fel! 

Istället drömmer jag mig bort till den tid då ALLT är klart och  jag bara behöver bry min lilla hjärna om vilka gardiner jag ska köpa och vilken accentfärg som ska blir årets vårfärg .........puff....puff.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback