Utvilad och nöjd!

Så känner jag mig just nu. Helgen var kalas bra tillsammans med vännerna, M har jobbat på som en tok hemma och bebisen verkar må bra och växa (var på kontroll på mvc idag).

I stort sätt hela köket är monterat med luckor och allt och tapetseringen är klar. Det som återstår är kakel, montering av bänkskivor, isättning av diskhon, montering av hyllor mm i skåpen, målning samt ny dörrkarm in till köket. Jag ska åka och beställa kaklet i eftermiddag och sen får vi hoppas att den andra bänkskivan (den som är på vift hittar hem till oss snart) Det blir i alla fall kanon bra : ) Ska blinka lite till mor o far om toalettrenoveringen nere, kanske de kan komma upp o fixa med den, vill inte tjata på M som när köket är klart ska börja med Molgans rum.  Toalettrenoveringen nere är ju trots allt bara målning av väggar o fönstret samt kakling över handfatet samt pims så den går nog fort om de tar tag i det vill säga. Hade ju tänkt göra detta själv men nu får jag ju inte anstränga mig så då får jag hitta på något annat alternativ typ fråga mamma........ får nog bjuda eller köpa något fint till henne snart som tack för all hennes hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback