Kallabalik och kaos.

Det är en bra beskrivning av gårdagen! när mamma kom för att hämta sna katter vid halv fyra tiden i går visar det sig att den ena har krypit in under huset via en ventil i ute rummet. Jag gick ut i garaget för där har vi luckan ner till krygrunden. Efter en kort stund koma han när jag ropade på honom och jag lyfte upp honom men sedan åkte luckan igen med ett brak och han blev rädd och satte klona imin arm. när jag sedan fått honom lugn igen och var påväg in i huset så kommer M hem och bromsar med cyklen som då gnisslar och kattf*n blir rädd igen och klöser och biter mig i handen AJJJJ! Gick in och dränkte handen i asolsprit och fick ringa till barnakuten för att höra om jag kunde amma S och sedan fick jag ringa akuten angående mig själv........kaos. Kom trots allt iväg till frissan och svängde förbi akuten påväg hem men de tyckte jag kunde avvakta. Idag är bitsåret lite varigt och jag har lite feber så jag ska alldeles straxt bege mig ner till vårdcentralen. ....dessutom har förmodlgen en isciasnerv kommit i kläm på mig så det strålar ner från skinkan ner i låret och igår kväll kunde jag knappt gå, snyft. idag är det bättre och jag hra fått tipset att stretcha.

Kommentarer
Postat av: Pippilin

Sicken action det verkar vara hos er! Hmmm mina teorier om katter stämmer o jag blir mer o mer hundmänniska :-) Skämt o sido, hoppas att du bättrar dig. Kramar!

2008-04-24 @ 16:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback