Veckan.....

Så var vardagen igång igen, känns trots allt okej. helgen blev lite omorganiserad vi  spenderade fredaskvällen hos vännerna och åkte till husvagnen på lördagen. I söndags svängde vi förbi M's syster och sedan bror och åt smarrig äppelpaj gjord på deras egen skörd! Igår gjorde jag ingenting ;D och idag ska jag ner till BVC och väga vårt lilla matvrak.... Hon kan inte krypa än (men det är nära) men ändå vill hon och försöker hon resa sig när tillfälle ges så man får ständigt ha ett vakande öga annars slutar det i brak och tårar.

Resten av veckan kommer nog bli lugn förutom det vanliga som promenader och lite allmänt tjöt med andra mammor. I Helgen kommer min kära vän L och hälsar på och M ska vara funktionär på en motortävling.   Nu är det bäst att jag sätter fart så vi kommer i tid till BVC.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback