Helg :D

Ja då var det helg igen....... för min del spelar det ju ingen roll om det är vardag eller helg egentligen men det är i alla fall nångot visst med fredagar, kan inte släppa det. I eftermiddag ska vi till Värnamo, jag ska klippa mig och M och S får lalla runt bäst de vill. De brukar ha lite egentid i mellanåt då jag fixar med annat typ handla mm och även mamma har haft henne en timma själv. Inga som hällst problem hon är så go vår lilla tjej!

Imorgon kommer mina goa vänner på besök och stannar till söndag. Ska bli sååååå kul och träffa dem.  Misstänker att S lyckas charma dem oxå.



Kommentarer
Postat av: L

Hon har redan lyckats charma mig INNAN jag ens har träffat henne :-) See you tomorrow! Kram

2008-02-08 @ 16:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback