Oj vad tiden går!

Jag får be om ursäkt för min dåliga uppdatering ;)

Förra helgen var hur mysig som hällst när tjejerna var här. Tack snälla ni för att ni kom och hälsade på oss och många tck krama för de fina kläderna S fick. Hon anväder sin nya jacka/tröja varje dag när vi ärute och går eller åker bil. Ni vet att ni får komma till oss när som hälls och hälsa på, för er står dörren alltid öppen.

Veckan har flytit på som vanligt med allt var det innebär. Vädret var helt underbart stora delar av veckan så vi har traskat runt i vårsolen o njutit. Alla hjärtansdag innebar fullt med besök o ännu mer presenter till vår lilla älskling även jag och Mathias fick blommor och en smaskig bakelse mmmmm.  Igår var vi hos M's bror med familj i grannstaden. S träffade för första gången sin yngsta kusin F. Det blev ett par timmars fikande i deras nya fina kök. Lördagskvällen spenderades med M's syster med familj hemma hos oss, melodifestivalen och tacos blev kvällens utbud av mat och underhållning.

Imorgon ska jag på slutbesiktning efter förlossningen :D Det är återbesök/ efterkontroll hos läkaren som gäller. Redan klockan 9 ska jag vara där och S får hänka på....... Nu ska jag fixa lite mat till den lilla familjen innan magarna vänds ut och in och humöret sjunker ner till krypgrumden.

image72

I torsdags satt vi (jag satt, S låg i vagnen) ute och läste Ikea's nyaste blad och drack te i vår solen
härligt...................
 

Kommentarer
Postat av: L

Sicket lyxliv ni lever du o S! Sitta ute o njuta i solen..Avundsjuk! Har lite S-abstinens, var ju sååå mysigt att gosa med en sån liten guldklimp! Kram

2008-02-18 @ 12:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback