Semeltokig

Den gamla karaktärsjag har inte kommit tillbaka ett par timmar efter mitt senaste inlägg smaskade jag i mig en semla.... haha men GOTT va de! Idag har jag o S varit ute o gått, lagat lax och snart ska jag ta och städa lite här hemma......... ja det är nog det jag kommer att göra under min dag idag! Skulle behöva sortera och rensa bland mina kläder också så det kanske blir kvällsaktiviteten när M spelar innebandy. Är lite nere för att jag inte har några kläder att ta på mig. Mycket av mina gamla är fortfarande lite lute för små samt att de tråkiga till tusen, men jag vill ju inte handla nya innan jag är mitt gamla jagkroppsmässigt (eller så nära som det går) Jag får helt enkelt vänta till sommaren och hösten med shoppingen. Tills dess kanske jag kan lägga undan lite shoppingpengar oxå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback