Storhandla

Dagens aktivitet blir att storhandla....... tycker det är ganska roligt men inte det faktum att mat är dyrt, för det är det! Förra månaden tror jag att ala mina "egna" pengar lades på mat. Vi har nämligen en procentuell uppdelnig av ekonomin som går ut på att båda ska ha lika mycket kvar när allt är insatt på det gemensamma kontot till räkningar av olika slag. Förra månaden alltså från 27 jan tills i tisdags så har jag förutom frissan inte köpt eller lagt en enda cent på mig själv men ändå är pengarna slut oh det enda stället jag varit på där man kan spedera pengar är just mataffären så det betyder att jag la ALLA mina penga på mat förra månaden. Hur tragiskt är inte det :(

Denna månaden har jag i alla fall beställt lite kläder till lilla S från danska klädmärket
Katvig och denna klänning från plasticsoc genom matador så även om det inte är till mig så känns det ju lite roligare än mat......

Plastisock klänning svartvitt mönster


Kommentarer
Postat av: S o L i Aussie

Hon kommer att bli saaaa snygg i klanningen! Kramar!

2008-03-01 @ 09:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback