Tavla till min skatt!

Det har nu blåste i snart en vecka mer eller mindre. Ruggigt och kallt är det oxå blä! Idag har vi inte varit ute och gått, kanske blir en runda sen men jag tvivlar på det för jag ingen lust. Hämtade in posten innan det får räcka haha...... Kanske blir till att baka lite i eftermiddag istället.

Om bara nån dag åker L och Sus till värmen mmm de kommer få det så nice och det är de väl värda de som jobbar och sliter som illrar som L hade sagt. Vi önskar dem i alla fall en mycket trevlig resa och hoppas att de översänder lite varma vindar till mig :D     -----------AJ LÖV YOU------------

Denna fina tavla är ny i ISA's sortement och den tänkte jag beställa av Isa för min tillgodo summa jag har där. Jag tror S blir mycket nöjd med det. Hon blir nog gladare av en ny tutte eller ett mål mat till ;D men men hon lär sig nog snart uppskatta sin mammas välmening och omtanke då det gäller inredning till hennes rum...........

Parvel
S heter ju såklart inte Maja så det komer det ju inte o stå, utan hennes uppgifter och namn!

Kommentarer
Postat av: Pippilin

Blir alldeles varm i hjärtat, självklart LÖVAR jag dig med och lilla mini-kicken! (Hennes blivande tavla var mkt fin!) Kramar

2008-02-25 @ 19:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback