Tisdagstristess

Tisdag igen.......... tisdagar är ganska tråkiga tycker jag. Måndagar är måndagar och man tänker att denna vecka ska jag.......  osv Onsdag då känns det som att stora delar av veckan har gått och torsdag, ja då är det ju fredag i morgon!!! men tisdagar är bara tisdagar och inget mer liksom, bara tristess. Detta tankesett hänger nog kvar ett tag till innan jag helt kommit in i hemmamammatänket :D Var ute och gick för en stund sen i ca 1 1/2 timme, skönt. Hade sedan en svag fundering på att kanske baka eller nått men eftersom jag inte ska äta mer sötsaker utan återgå till min vanliga diseplin så la jag ner den ideén. Det är dags att börja tänka på sommaren och  beachen men eftersom jag ammar så ska man inte banta men det skadar ju inte att utesluta godis o bakverk o liknande och äta mer nyttigt, i alla fall på vardagarna :P Det mår nog både jag och S bättre av.

image73

Grått och tråkigt..................suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback