UTMANING!

På bloggar runt om i internetvärlden så ser man tillpimsade rum och fina foton på diverse fina inredningsdetaljer. Jag har dock svårt att tro att alla har perfekta hem, jag har det i alla fall inte ;D Därför skickar jag nu ut en utmaning till alla som vågar!!

Utmaningen består av att på era bloggar visa ett foto på er VÄRSTA hemmavrå. Det kan vara som i mitt fall hela rum eller kanske en vrå eller något annat som ni avskyr. Lämna en kommentar och länken till er hemsida så andra kan se vad just du stänger dörren till. Jag börjar även med att skicka min utmaning vidare till min kompis L för det vet jag blir en utmaning för henne i hennes super fina hem!

 image70

Detta är de två rum vi inte gjort något med. Det ena har vi idag tömt på bröte och det andra inhyser kartonger sedan flytten, vissa med saker i, och lite annat smått o gott. I dessa rum hamnar allt vi inte vet var vi ska ställa eller saker vi inte gillar. Så småningom blir det nog ordning här med men än så länge har vi inget behov av rummen.


Kommentarer
Postat av: L

Hahahha jag antar utmaningen...o den blir ganska svår ;-) Jag har ju inget bra "stoppa undan rum" (som ni har...) jag har däremot en städgarderob som rymmer "all sköns skit" :-)

2008-02-06 @ 19:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback