En helt vanlig lördag...

Sitter  o datoriserar lite o flackar omkring på lite olika bloggar och hemsidor. Jag har några favoriter som jag ständigt återkommer till som ger mig inspiration och glädje. Snön faller utanför fönstret och våren lär vi få vänta på ett tag till känns det som idag. Kvällen ska jag och S spendera hos M's syster med familj och M själv ska på årsmöte med motorklubben. S har sovit nästan hela dagen med lite pauser för mat så dagen har varit lugn. Borde kankse ha passat på att göra lite nytta här hemma då men icke jag har mest glidit runt. M har satt dit sockellisterna i köket (nej det har inte blivit av innan ;D) Snart får M gäster så jag ska nog gå och klä om till något mer civiliserat än mysdress haha.

Må så gott!

image67

Kollade runt lite i mina bild mappar och hittade bilder från BTH-tiden. Dessa tygtryck gjorde jag på vårterminen -05 då vi hade screentrycking vecka i Ronneby :) jag undrar var tygerna har tagit vägen?

Kommentarer
Postat av: Pippilin

Ja det var ju asfina tyger, de borde du leta upp (och spänna upp på spännram)! Kommer dock ihåg den dagen som en jädra skitdag. Hade ångest "upp över öronen" då... Kram

2008-01-28 @ 10:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback