En helt vanlig vardag!

Många frågar mig "Vad gör du nu då, hela dagarna?" Ja vad gör jag egentligen????? Renoverar huset! nej det gör jag inte, inte än i alla fall. Just nu består mina dagar av att ta dagen som den kommer eller rättare sagt ta dagen som S tycker den ska vara.

Vanligt vis startar den runt 10 då vi går upp, klär på oss o fixar i ordning oss litegrann. För mig innebär det att jag tvättar och sminkar mig o för S del att byta blöja o tvätta sig ;) Sen äter jag lite frukost vilket inte brukar bli så mycket för det är ju snart  då nästan lunch. Sen fixar vi lunch till M kommer hem.
På eftemiddagarna får jag/vi mer gjort. Tvättar, promenerar, bakar och städar med pauser för S och hennnes behov samt en massa gos förståss :D

Ja, så nu vet vi vad vi gör en helt vanlig dag!

image68 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback