Nu är hon här!

På nyårsafton klockan 16.42 kom hon världens finaste och underbaraste lilla tjej! Vi stannade  2 1/2 dagar på BB och personalen där var jätte rara. M fick stanna båda nättterna vilket var skönt för man var ju ganska trött även om det var "smidig" förlossning. Allt gick jättebra och vi mår bra alla tre. Sedan vi kom hem har vi myst som bara den mellan matning, blöjbyte och vilostunder :D Idag började M jobba men han ska bara jobba halvdagar denna veckan eller lite stötimmar, det är fördelen med att vara egen föreagare ;D

S har fått massa fina presenter. Body och en jättegosig filt av farmor o farfar, fleeceoverall, mössa, blommor och en NHL body av Mormor o morfar, mysbyxor o tröja, pyjamas o sockar av faster med familj, labanbody och sovpåse av farbror med familj, en silversked o blommor av min farmor, blommor från mitt jobb, jättegulligt kort från en av mina jobbarkompisar. Vi har ju fått en del innan hon föddes med (banvagnen, sängen o lite kläder) och än så länge har inte ens hela släkten varit här så hon är redan en bortskämd liten tjej. Även jag har fått en present. jag fick ett par pärlöronhängen av farmor som hon fic av min farfar när min pappa föddes. De var jättefina och det känns kul att få något sådant som jag sedan kan ge vidare till S.

Kommentarer
Postat av: tina

Hej! Tack för kommentaren hos mej...grattis till den lilla!!! Vad kul med en bloggare som bor i mina trakter...det verkar som att många bor i norra eller sydligaste delen av landet!Vilket fint hus ni har....kul att se. Ha det bra, och hit återkommer jag igen!

tina=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback