Ny vardag

Måste försöka hitta en ny slags vardag snart. Har varit hemma lite mer än en vecka och än så läge så gör jag lite som jag  S*** vill. Mycker cirkulerar kring äta, sova och bajsa haha men hon är världens mysigaste lilla tjej. Ikväll blir det fredagsmys framför tv:n och kanske kanske får mamma o pappa alltså vi äta en måltid tillsammans. Ofta blir det inte så för hon vill oxå vara med :D. Det var meningen att M's moster o man skulle kommit till oss ikväll men de lämnade återbud.

Nu när julen är undanröjd så gapar det lite tomt här i huset och jag känner för att  byta färgtema i köket snart,  funderar på aburgin/lila. Måste hitta något nytt snyggt tyg till gardiner och lite nya ljuslyktor, tyvärr så får jag inte så mycket föräldrarpengar nu i januari så vi får se vad det räcker till.

image61

Mitt kontor på min arbetsplats. En plats där jag inte kommer tillbringa det närmsta året ;) 

Kommentarer
Postat av: Lina

Mairos "Fuchia" tyg i aubergine, lila och brun/grönt är ju att rekomendera :-) (dock är det kanske väl mkt höst..jag funderar starkt på o köpa det cerise/gröna/orange) Kram till er och gos till lilla S!

2008-01-11 @ 21:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback