Var är nu den där slipmaskinen?...........

Har precis kommit hem efter en timmes promenad. Det är väldigt skönt med dagsljus och frisk luft, särskilt under denna mörka årstid. S instämmer säkert men hon somnar oftast innan vi lämnat garageuppfarten :D hon gillar att åka vagn. Ringde BVC idag angående hennes variga små ögon, detta var tydligt något vanligt hos en månaders bebisar. Så nu ska vi badda med ljummet vatten i några dagar och se om det hjälper annars kanske hon får medecin. Tycker dock att hon är bättre än igår så det kommer nog inte behövas.

Börjar bli lite smått rastlös så jag funderar på att snart dra igång budgetrenoveringen av vår toalett nere, den är hemsk i dagsläget. Jag skulle gärna lägga in nytt golv men jag klarar nog inte av att fixa det själv och betala någon att göra det är inte aktuellt................hmm om man inte ber någon man känner snällt förståss! Jag vill lägga in svart klinker på golvet och sedan tapetsera med vanlig vävtapet och måla väggarna vita. Vi har köpt ett nytt handfat som väntar på uppsättning och sen har vi ju den fina ekinredningen från Strömslunds snickeri som bara väntar på att komma till sin rätt. Svart, vitt och ek är väldigt snyggt i badrum och till det lite handdukar i glada färger från marimekko :D sen blir jag en nöjd lycklig människa!!!!

Unikko handduk

(foto från http://www.4her.nu/)


Kommentarer
Postat av: Lina

Men det e klart du klarar att lägga klinker själv! Det är ju inget våtutrymme som behöver fuktspärr. O svårt är det inte heller! O i vårt yrke är ju pussel e viktig del, och att kakla är som att pussla!

2008-02-01 @ 13:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback