Utmaning!!!

Fick en hint av min vän på hennes blogg att göra denna lista på min blogg, så här kommer den:

Regler


*Beskriv först reglerna
*Svara på alla frågor
*Välj ut 6 personer som du vill ska
svara och utmana dem i deras bloggar, be dom läsa din
*Låt persomem som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen


* Vad gjorde du för tio år sedan?
då var jag 18! Sommarjobbade på ett ställe jag hatade och varje morgon var en pina. Festade förmodligen hela sommaren lång med kompisarna och tillbringade min första semester med M. 


* Fem saker du skulle göra om du var biljadär?
Rita och bygga mitt drömhus, köpa fina bilar till M, trygga mitt barns framtid, resa mm mm


* Jag utmanar:
  Instämmer med L att även Jag är en sån där skit som bryter kedjebrev....men mina läsare får gärna svara på listan i kommentar-fältet.


* Vilka fem saker finns med på din Att göra-lista idag? (ändrar till imorgon)
 ???hmm laga lunch, ta in posten hos mamma o pappa, betala lite räkningar, uppdatera bloggen och maila jobbet.


* Ställen du bott på?
Karlskrona och här i Småland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback