Back to work

I eftermiddag ska jag till jobbet. Det är dags för lönesamtal och så pasar ja på och att gå dit en stund innan och fika, uppdatera mig på lite jobbskvaller ;) Chefen frågade när han ringde om jag vill hoppa över detta i år, gissa vad mitt svar var..... "nehe du" sa jag "det hoppar vi inte över!!!!!!" Vad trodde han att jag glatt sitter brevid o tittar på och att jag är nöjd med min lön, glöm det!

S ska ut och gå med faster undertiden så jag kan fokusera stenhårt på min förhandling....eh eller? Jag är skit dålig på att förhandla och tycker nästan det är pinsamt att säga att jag tycker jag ska ha mer, men det är alltid enklare när man påvisar arkitektförbundets riktlinjer.

Gästtoaletten börjar ta form men tyvärr så köpte jag lite för lite färg (hon sa att det skulle räcka men sen skedde ett litet klanteri så det gjorde det inte). Men målningen är nästan klar nu så då återstår golvläggning och sen inredning, jag hoppas på att vi är klara till påsk??? i alla fall med målning och golv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback