God mat, goda vänner & ett gott humör

Har piggnat till riktigt ordentligt och varit ute och promenixat en ordentlig runda idag. Det behövdes efter gårdagens intag av mycket god mat hemma hos ett par vänner till oss. De bjöd på en supergod påskbuffe med allt vad det innebär mmm gott. Det är alltid trevligt att spendera en kväll bland goda vänner och god mat och med M&C + familj blir det alltid trevligt och sent :D vi var nog inte hemma förrens vid två tiden fast då hade S sovit sedan länge. Det är skönt när hon kan trivas även när man är borta och sova bra men så var hon ju lika go och glad som vanligt den lilla snofsan.

Snart ska vi bege oss hem till mina förälrar på kalkonmiddag, det var länge sen jag åt kalkon så det ska bli smaskigt. Jag är på riktigt gott humör idag och solen lyser härligt utanför fönstret. Påskhelgen är snart till enda och så fasligt mycket godis har jag inte ätit men därmed inte sagt att jag inte ätit haha men det kunde varit värre.

Vill även passa på att tacka för krya på dig hälsningar jag fått. Det är kul att fler hittat hit till min blogg och jag hoppas ni kikar in fler gånger jag ska göra vad jag kan för att underhålla er ;)

image85

Snart ska påskpyntet väck och tuppen har tappat näbben......

Kommentarer
Postat av: Lotta

va mysigt ni har det! visst e de härligt med kvällar i goda vänners lag. kalkonmiddag later inte heller fel! älskar verkligen din "tupp" på bilden, den e saaa fiiiin! ha en fortsatt härlig helg!

Postat av: Malin

Åhh där ser jag ju kaklet. Ja visst är kakeln fin. Man tröttnar inte på det heller. kram

2008-04-18 @ 00:52:47
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback