Långa promenader i vårsolen!

Denna veckan har det varit underbart väder och vi har varit ute o njutit. Vi har även tagit tag i toalettrenoveringen ordentligt..............ja ja M har tagit tag i det ordentligt men jag är en bra hejarklack :D och jag har faktiskt målat! Bilder på resultetet kommer så fort det är klart, och det är det inte riktigt än. I kväll ska jag till mamma (pappa är i Luleå med hockeyn) M ska till en gammal klass kompis där de ska titta på deras revy de gjorde i 9:an samt intaga ett antal drickor av humle och maltkaraktär. Så återigen blir de fredagsmys på bortaplan men denna gången är det ju nästan som hemma eftersom det länge var mitt hem. Skönt är det i allafall att slippa laga mat och bara bli ompysslad.


image76


Kommentarer
Postat av: L

Jag och S hade lite bebis (las S- abstinens idag) nar vi sag en sot liten bebbe! Kram

2008-03-08 @ 10:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback