Måndags ångest!

Sitter på en filt på golvet o skriver brevid en sur liten dam som knappt tittar på mig :( Jag skulle fixa till hennes små naglar o jag brukar fila dem (läs försöka) men idag tänkte jag att jag klipper dem med nagelsax, det skulle jag inte gjort!!! för mitt i det lilla klippet så drar hon undan sin lilla hand o snipp ett litet jack i fingret och en mycket ledsen liten S. ÅH det gör ont i hjärtat när man vet att man orskat något ont för henne, började nästan gråta själv men sansade mig för om jag skulle gråta så skulle nog hon gråta ännu mer. Lite papper på det blodiga fingret o lite extra gos och sen en liten stund hos tummen (en spelmobil över hennes skötbord) och ett litet plåster och hon blev glad igen. Men jag anar lite svarta blickar från henne ;)  stundvis. Nu halvsover hon här brevid mig efter vår dagliga promenaden i friska luften. Jag hoppas hon förlåter sin klantiga mamma.

Kommentarer
Postat av: L o S i Aussie

Krama Mini-Kicken fran oss o blas lite extra pa fingret ;-) Manga kramar aven till lilla mamman!

2008-03-11 @ 11:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback