Temavecka-Färg Grön

Grön onsdag

Vaknade imorse med enorm halsont, suck. Har käkat strepsils idag och hoppas på att det ska gå över men jag vet ju att då jag blir sjuk så börjar det i halsen.  Därmed har vi inte varit ute på promenad idag utan jag har lagt in räkningar, surfat samt haft besök av min farmor samt en kompis till mamma. Jag ska baka åt henne då hon ska ha sin 40-årsfest om ca en vecka. När M kommer hem ska jag åka och handla och när han är och spelar innebandy så ska jag och S gosa ner oss i soffan och titta på tv.

Dagens bild är en vy ifrån New yorks gröna lunga, central park. Den är tagen i slutet på september 2006 då jag, L och hennes syster var där. En helt underbar stad som jag längtar tills jag får besöka igen :D

image83

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en bra dag och att inte förkylningen har satt sig. Jag ska verkligen försöka bli bättre på att blogga, snart iallafall när jag lämnat in ex-jobbet för sista gången (hoppas jag). Detta eftersom jag själv uppskattar jättemycket att kunna följa ert liv här på bloggen. kramar från Skåne

2008-03-21 @ 10:48:44
Postat av: Lotta

hittade hit fran tankebubblors temavecka sida :-) vad kul att se dina färgtemainlägg! mysig blogg du har! kommer definitivt tillbaka. och nu ser jag ovan att du fyllde ar igar, GRATTIS!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback