Våffeldagen

Ni har väll ätit våfflor idag? Det har vi även fast jag inte är inbiten våffelfantast.... annat är det med semlor ;D Kansle borde plockat ner påskpyntet idag men jag väntar nog tills på fredag. Kan man ha påskriset längre? Har ett inne med svarta fjädrar som gillar så mycket så det känns tråkigt att ta dän, dän betyder bort  (blink blink till K). Annars har vi ett körsbärsträd på trädgården där jag kan klippa av en gren och ta in, körsbärsblommor är ju  vackra om man nu får det att blomma inne hmmm jag får nog kolla mig om kring hos er bloggkompisar och se vad ni hittar på för att göra era hem våriga! Det är så bra för ni ger mig så mycket inspiration. Denna bild var det meningen att jag skulle ha på den svarta fredagen men eftersom snorpappret låg i drivor då så visar jag den nu.

Frossa lugnt och bränn er inte på våffeljärnen!!!!

image86

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback