Inte kan man sitta inne när solen lyser så skönt...

Nä just det! därav min glesa uppdatering av denna blogg ;)
För att summera veckan så börjar jag med söndag då vi var i grannstaden och inhandlade Tripp trappstolen (doppresent från min mamma och pappa) samt en bilstol eftersom vår lilla stjärna vuxit ur sin gamla nu. Lite leksaker fick oxå följa med S hem ;) efter shoppingen åkte vi stadsparken och promenerade en stund innan K's 6års kalas. I måndags, var vi på första hjälpen kusen del 2. Nu är kursen avslutad och kunskaperna fulländade..... eller ja i alla fall utökade. I tisdags städade jag huset samt var i nere på samhället och bytte en doppresent, i onsdags var jag och stohandlade  och igår slappade jag i solen. Idag har vi suttit under trädet i trädgården och myst. Jag ÄLSKAR sol och sommar!!!!!!

image106
S's fina tripp trapp

image107

jag valde djurdynan till

image108
istället för skål och mugg ur den svarta marimekko  servisen bytte jag till den gröna
dessutom köpte jag en kanna :P
image109

Ikväll åker jag och S till mamma och pappa, m ska fira en kompis som fått barn. 

Ha en härlig försommarkväll i grilloset



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback