Barnrum



Jag har fastnat i den rosaprinsessrumsfällan........ men hon kommer FAKTISKT även ha äppelgröna detaljer i sitt nya rum t.ex. en stor äppelgrön matta :D Vår lilla tjej kan nog klara av att ha ett rosa prinsessrum för hon vet så väl vad hon vill och är redan MYCKET bestämd. Så ett rosa barnrum, när hon är liten, tror inte jag kommer leda till att hon fastnar i den omtalade kvinnofällan. Jag tror dessutom att hon om några år kommer dela pappas motorintresse och då kanske det är ferrarirött som gäller istället.

I eftermiddag ska vi på babysim igen och innan dess ska jag försöka plocka iordning och göra det lite fredagsfint här hemma. Imorgon förmiddag ska vi fixa i trädgården så Mamma och mormor ska passa S. På eftermiddagen tänkte jag, med hjälp av mamma storstäda och putsa fönster och röja ivåra icke iordningställda rum här ihuset, M ska spela golf. På söndag tänkte jag åka och storhandla och eventuellt laga lite middag och frysa in, dvs ladda inför ännu en fulltäcknad vecka!!!!:D

TREVLIG HELG PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: tina

Fina detaljer till er lilla tjejs rum!



Ha en fin vecka!



tina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback