Ett steg närmre en grön vår

Idag ska vi ta ytterliggare ett litet steg i vår eviga grässåddsföljetång....... vi ska inhandla gräsfrön. Den bästa tiden förgrässådd är ju som alla vet augusti september då jorden är uppvärmd och luften fuktig. Sanningen för vår del är nog snarare att det först nu som tiden och orken finns att så gräs men det låter ju bra ;D Igår var jag och S på S's första tandläkarbesök (informationsmöte) nästa visit är om ett år då det åter är information för att sedan vid 3 år gå på första riktiga tandläkarbesöket. Igår var jag även på gympa eller kondition/styrkepass, riktigt roligt ser fram emot att komma iväg lite för mig själv nu i höst o vårda kroppen lite. Konditionen var faktiskt riktigt okej den me.

Imorgon ska jag, s, J och W traska ner till småfolket o busa vilket oxå kommer bli skoj o på fredag blir det babysim för hela slanten :D



så här såg trädgården ut på framsidan när vi köpte huset idag finns inga buskar kvar..... allt är borta .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback