Skärpning

Det är inte lätt att få tiden att räcka till när man är mammaledig...... så jag får be om ursäkt till mina kära vänner som jag vet följer min blogg för att bli lite uppdaterade i mitt liv. (Förlåt L, S, K, U och E) För saken är ju den att mitt liv just nu inte alls är så innehållslöst och fattigt som min blogg ;D jag har nämligen fullt upp!!! men det är så skoj så man glömmer allt annat som att städa, tvätta, styrka, laga mat och ja uppdatera sin blogg. Som exempel kan jag ju uppdatera er om min dag i dag. Idag har jag och S tillsammans med K&A, E&A och B&H varit och fikat hos J&W mycket trevlig och massa goda kakor :D imorgon o på torsdag blir det småfolket på onsdag Frälsis o på fredag är det babysim igen emellan och runt omkring blir det säkert nån promenad och nån fika och så måste man ju hälsa på familjen mm oxå nån gång ibland. Ihelgen blir det trädgårdsfix och städning och kanske en runda in till stan..... Jag ska dessutom försöka klämma in ett besök på jobbet nån dag oxå!  

Kommentarer
Postat av: Pippilin

Du är en busy Mama du :-) Kul att du o S har hittat en massa nya kompisar t S o dig! Saknar er! (hahaha mest S ;-) ) Massor m kramar!

2008-09-23 @ 12:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback