Vår

VÅÅÅÅÅRRRRR

Just när man trodde att vintern aldrig skulle ta slut så kom det vackra vårvädret till oss. Så härligt!!! Lite ljusglimtar i vår gråa vardag....... En vardag lika grå som vår jäkla bil som bara strular. Just nu är det körförbud i väntan på Saabs utlåtande om vår garanti, i värsta fall kan det bli motorbyte som vi själva får bekosta. Så håll era tummar för att detta inte blir fallet. I övrigt har veckan bara inneburit positiva aspekter.


Fint väder, trevliga promenader med gulliga mammor och barn, skatteåterbäring (som dock får spenderas på bilen L) trevligt besök av S's sysslingar med mamma, pigg och nästan alltid glad dotter, samt en fin sambo. Dessutom har jag haft bra flyt på jobbet och fått en hel del gjort. Dessutom har jag ju ett jobb till skillnad från många andra just nu. Ett jobb som genererar en bra lön och dessutom inte påverkas av lågkonjunkturer. Så man kanske inte ska klaga trots allt.


Idag är det fredag så det innebär fredagsmys i tv-soffan. Väldigt lugnt lär det bli för imorse när jag vaknade och gick in till S så var sängen full med kräk......verkar inte som att hon själv vaknat utan bara satt sig upp o blä o sen somnat om igen. Dagen har fortsatt i samma stil så M har nog vid det här laget tvättat hela vårt sortiment av täcken, kuddar, lakan mm Stackars S hon är riktigt hängig och får inte behålla nått...................................undrar hur länge det tar innan resten av familjen ligger?

JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ ALLA SJUKDOMAR NU!!!!


TREVLIG HELG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback