Dan före dan före dan före dan före dan före dan före dopparedagen

Fick jag till det rätt där? Fredag igen och dags att klä julgranen. Jag är uppväxt med att man klär granen dagen före julafton men i ärlighetens namn har nog aldrig jag o M gjort det i vårt gemensamma hem för vi har alltdi haft diverseplaner dagen innan så tid har inte funnits. Jag anser dessutom att det är mysigare att klä den ett par dagar innen jul och ta bort "skiten" straxt efter nyår. Det är ju INNAN jul det är som mysigast. Städade och pyntade lite igår men det blev inte så mycket då jag inte tycker vi har något som passar och ingenstans att ha det vi har....... har bara en enda riktig traditionell tomte inne i huset och det mest för att man ska. Ska försöka gå ut och plocka granris ihelgen så att det luktar gran i huset för det blir åter till min besvikelse plastgran iår, dessutom är den ful:(

Imorgon ska jag till fina j för en stunds julmys med mammagänget, ska bli kul att träffa alla igen för det var ett tag sen jag träffade en del av dem. Imorgonkväll är det glöggparty hos vänner. På söndag ska jag försöka ta med mig familjen på vinterutflykt med varm choklad, pulka och kalla fötter.

Trevlig helg :D

Kommentarer
Postat av: Inspirera Mera

Jag håller med dig. Julpyntet brukar ryka strax efter julen (dvs julafton) är över.

Trevlig helg, kram Sandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback