Dan före dan före dan före dopparedan

Jag hade tänkt vara klar med alla julbestyr nu och bara kunna jobba och sen gå hem o vara dessa två dagar.......men NEJ. Fick väll inte så mycket gjort alls i helgen som vanligt. Tvättrummet väller över av smutsig tvätt och ren tvätt och stryktvätt. Uterummet har helt plötsligt förvandlats till ett skräprum, julpyntskartongen står nere i vardgsrummet o ser missanpassad ut behöver jag fortsätta....... inte har jag ett gnistrande skinande juligt hem heller. Känner mig stressad, pressad och allmänt grinig Försökte ta tag i det igår men gick inte som jag planerat. Jag brukar vara strukturerad och ha koll men just nu har jag inte koll på nått känns det som... mat? tomte? tomtedräkt? baka bröd,handla ,städa......gahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SNÄLLA kan nån ta ansvar för totejävlen åtminstone så jag slipper det?


Kommentarer
Postat av: Karolin

Skit i städningen det kommer ändå vara lika skitit när gästerna åker;-)! Du ska se att du fixar allt galant. Men det sura är att man ska behöva vara trött av allt slit på självaste julafton. Då är man så trött så man bara vill dra något gammalt över sig... Slit inte ihjäl dig min vän. O pengarna tar vi en ennan gång;-)!

Kram

Postat av: FURNISH.etc inredning & design

Åh snart är det jul! Är också megastressig, men jag vet att jag kommer somna till Ferdinand under Kalle Ankas jul, och det är lika gutt varje år att slumra till. Åh vad jag längtar till julafton. Hoppas ni får en mysig jul! Kram Emmy

2009-12-21 @ 22:10:28
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: Lina

Darling! Allt löser sig! Köp en ask med Aladdin och kryp ner i soffan och njut. Allt behöver inte vara perfekt!



Kramar!

2009-12-22 @ 09:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback