Fredag

Nu äntligen så känner jag mig positiv , glad och framåtsende. Känns som att jag fått ny energi och lust. Vet inte inte om det är kylan, julen eller vetskapen om ett nytt år med nya möjligheter. Något är det och hösten 2009 vill jag bara glömma.

Helgen kommer vigas åt bakbunkar, kavlar, ugnspassning och ljuvliga dofter. Lussekatter, saffranssnurror med vitchoklad, mjuk pepparkaka med färskost, minimuffins med topping och pepparkakor ska bakas kanske något mer. Får se hur mycket jag hinner, kommer nog baka lite nästa lördag oxå.

Ihelgen ska vi även ta och beställa årets julkort, har dratt på det allt för länge. När det gäller renoveringen av kontoret så står det still, att bli klara innan jul kan vi glömma........... surt.


Saga för snart ett år sedan.

Kommentarer
Postat av: Karolin

Skönt att du är ditt vanliga jag igen!!!

Vilket fint kort på Saga. Du tar sååå fina kort!!

Längtar tills nästa fredag!!

Kram

Postat av: Maja.

Nämen vilken sötnot

2009-12-04 @ 16:43:14
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback