Snabba kicken

Snabba kicken det är jag det men snabba kicken har inte varit så effektiv nu på lännnggee. Namnet snabba kicken fick jag av min vän L under studietiden då jag oftast gjorde mina projekt klara väldigt fort :D När det gäller arbete så föredrar jag att vara effektiv och när jag väl påbörjat något så har jag lätt för att strukturera upp och planera min tid. Antar att detta är en sån grej som man ska skriva som positiv egenskap på ett cv MEN för att vara snabba kicken måste jag ha inspiration och motivation. Lust helt enkelt. Lust är något jag inte haft för mitt jobb på länge men nu äntligen börjar den komma tillbaka och det är roligt att jobba igen, skönt. Kvällsmöten med arga invånare hoppar jag fortfarande hällst över men eftersom det ingår i mitt jobb att presentera och argumentera för det vi gör så är det bara att bita ihop och göra det. Dessutom innebär kvällsmötena rejält med extra klirr ikassan vilket brukar bli nån tusenlapp extra för en kväll. För en tusenlapp extra kan man göra shoppa mycket kul.

I eftermiddag ska vi på utvecklingssamtal för Saga på förskolan/dagis och ikväll ska jag åka till stan och inhandla födelsedagspresenter och julklappar. Hoppas på att jag i stort sätt blir klar med det efter idag. Måste skriva en lista. M fyller år nästa helg, på lucia, och S fyller år på nyårsafton och däremellan kommer julen. December är hektisk men kul månad för vår lilla familj många kalas, glöggpartyn, julfirande, nyårsfirande osv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback