Snart är vår lilla tjej 2 år...

Helt ofattbart vad tiden går fort, känns som det var igår hon föddes. Jul, adventsbelysning och gran kommer alltid att ta fram känslan av den där morgonen för snart 2 år sen i mig. Då jag tidigt tidigt på nyårsaftonsmorgon vaknade av värkar. Hur jag gick fram och tillbaka nere i vardagsrummet i skenet av granen och väntade på att upptagettonen på förlossningen skulle sluta. Det var ingen snö den julen eller den dagen men frost. Men så lagom till hon kom till världen började snöflingorna att falla och på nyårsnatten snöade det för fullt. Älskade lilla barn vad glad jag är att du finns hos oss!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilket fint inlägg. Har tårar i ögonen nu... Snyft! Kram

2009-12-10 @ 17:46:23
Postat av: Anonym

Å va vacker du skriver!! Har oxå tårar i ögonen! Kan se framför mej ur du vankar där fram i skenet av granens ljus!!!

Kram

2009-12-10 @ 22:02:54
Postat av: Anonym

Å va vacker du skriver!! Har oxå tårar i ögonen! Kan se framför mej ur du vankar där fram i skenet av granens ljus!!!

Kram

2009-12-10 @ 22:03:06
Postat av: Anonym

Hej tjejen!

Vill du vara med på min blogg?

skriv en kommentar och ge mig julklappstips som jag kan ge till min pojke :)



puss puss

Postat av: Lina

Åhh vad fint skrivet! Sitter här och smålipar och klappar mig på magen :-) Stor kram till dig och din lilla Snofsa!

2009-12-11 @ 10:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback