Sugen på lite havsluft?

Mötet igår gick bra och de drabbade var inte alltför upprörda. En del var till och med positiva. Kvällen tog 2 timmar dörr till dörr vilket är bra för att vara ett samrådsmöte på annan ort.

Igår rev de vår skorsten, så nu är det klart. Nu återstår att fortsätta riva på vinden och sedan i klädkammaren. M har med andra ord lite att göra under sin julledighet ;D Det går sakta framåt men å andra sidan vi har ingen brådska. Vi klarar oss utan de två rummen ett bra tag till men det hade inte skadat att få lite mer ordning och reda på alla saker som ligger där och skräpar :/ skulle förmodligen kunna slänga det mesta för det är ju inget vi saknar. Däremed tror jag vi tar lite extra sovmorgon och bara myser och umgås i jul istället.

Vi funderar på att åka ner till stugan ett par dagar efter nyår och ta det lugnt. Nån som vill hänga med? kan utlova lite god mat och dryck och långa, kalla promenader utmed havet :D eller varför inte en kaffedrink på andra våning med utsikt över ett blåsigt vinterhav!! säg till för det finns plats för ännu en familj :D

Ikväll ska jag städa, och förberede lite av plockmaten till på fredag då kära vänner kommer på besök till oss. I morgon ska jag gå och få manikyr så man har snygga naglar till decembers alla sammankomster :D

PUSS o KRAM

Kommentarer
Postat av: Karolin

Va mysigt du skriver!!!

Ville bara fråga dej om jag kan hjälpa dig med något tills på fredagen? Du vet att det bara är att säga till!!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback