SEMESTER!!

Skönt, gött, underbart! Att vara ledig det är livet särskilt när man har många nära och kära att vara tillsammans med. Blir inget storslaget semester firande ikväll. Lite god mat, nått glas vin och sen ska vi kika bort till vänner en liten sväng. Blir kanske en öl eller två innan vi traskar hemåt i sommarnatten :D  Imorgon ska M köra cross och jag och Snoffs går nog ner till faster och kusinerna en liten sväng och säger hej.

Igår var jag på tjejmingel hos Li,  jätte många var där och det var fintväder. Hon bjöd på snacks och vin, härligt. Det är sådana kvällar som förgyller ens vardag. Idag har jag varit hos tandläkaren. Inga hål och allt såg jättefint ut det enda var att jag hade lite tandsten mellan två tänder längst fram. Dessutom fick jag tandvårdsbidrag så jag betalade bara 130 ist för 650 kan det bli bättre?

Nästa vecka funderar jag på att åka med mamma till husvagnen ett par dagar, fixa lite hemma och sen ska underbara J ha tjejfest!! super duperkul. Sen har vi semester tillsammans hela familjen och det ska bli så skönt och vi måste försöka umgås tillsammans och inte bara på var sitt håll ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback