Tjejmiddag inleder semestertider...

Jag ska strax iväg på tjejmiddag och imorgon börjar M sin semester!! Ska eventuellt inleda med en liten tripp till Falkenberg över helgen sen blir det hemmafix, Karlskrona, en tripp till Borås och så camping i två veckor. Jag hoppas även på en massa trevliga grillkvällar med vänner!!! Väldigt skönt och väldigt efterlängtat. S är inte i sin bästa ålder just nu, det kliar i henne att dra ut på upptäcksfärder och hon är såååå grinig och arg hela tiden. Fösta trotsålder är väll kommen så nu får man bevisa att man har tålamod (jag äger inget....) och detta är ju bara början. Skrattretande att man överhuvudtaget funderar på att snart skaffa fler men trots trots, ilska, bråk och skrik så är de bra stunderna så många fler och jag älskar henne över allt annat! Satt och funderade härom dagen på just det och kom fram till att kärlek för mig är mitt barn, det finns ingen kärlek som kan komma inärheten av just den kärleken. De som inte har barn har nog svårt att förstå detta. Henne kan jag dö för. Jag älska M oxå men kärleken till S är något helt annat!!!

Kommentarer
Postat av: Pippilin

Åh vad fint du skriver om ditt lilla Hjärtegryn Snoffsan! Blir alldeles tårögd! Kram!

2009-07-10 @ 09:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback