Snart är det semester och mys på nytt trädäck som gäller!

ska bara jobba en vecka till och bli klar med däcket först men vi hoppas att detta kommer synka varandra. Igår oljade jag och Lennart trallvirke och grund mm är nästan klart så det som återstår är lasering och att spika fast golvet....det ska bli SÅÅÅ SKÖNT med denna altan, kommer njuta i fulla drag =D

Ikväll blir det grillning och imorgon är det Hjulafton här i byn. Vi har ingen barnvakt så jag antar att det blir en kväll hemma ensam med Snoffs..... morr. M lär väll dra ner på "stan" och roa sig men det borde vara min ur at gå på Hjulafton i år det var ju 3 år sen jag var där.

Nu väntar jag på att M ska komma hem från jobbet så att jag kan åka ner och handla lite, känner för att göra det själv idag utan lilla fröken i vagnen :D

Trevlig Helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback