Utanför fönstret finns försommaren...

Härligt! Det har varit ett helt underbart väder de senaste dagarna, varmt och soligt. Imorgon är jag ledig så då hoppas jag på mer sol. Igår grävde vi ur den gamla hundgården och rullade ut gräs!!! Jag hade tänkt att vi skulle ha plattor där men vi fick gräset och det ser ju så mycket bättre ut än grus så det får nog va. Känner jag oss rätt så kommer det att förbli så men men det känns helt ok det kanske till och med blir bättre :D

Just nu hoppas jag på att S håller sig frisk veckan ut och en bit in på nästa. På fredag ska jag ha vinjunta (tjejfest), på lördag är det dop och nästa vecka ska jag iväg på tjänsteresa måndag -tisdag. Blir S sjuk så får vi ställa in allt utom tjejfesten och det vill jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback